dimarts, 1 de gener del 2013

FELIÇ ENTRADA D'ANY




Primer de tot, deixeu-me felicitar-vos l'Any Nou. Per molts, avui serà un dia de ressaca. Jo mateix ja m'he pres un ibuprofè per donar la benvinguda al 2013. 

I ara anem a les coses serioses. El meu amic Marc Sureda ha obert un blog. El teniu al costat dret de la pantalla, però si teniu pressa podeu fer click aquí. El primer post promet.

I parlant de blocs, properament faré neteja de la llista d'enllaços que tinc al Tardes de Birres. N'hi ha que fa, literalment, anys que no s'actualitzen. Com que alguns són d'amics meus molt estimats, tan bon punt els tornin a posar en marxa els enllaçaré de seguida. 

I em sembla que ja està. Avui estic una mica espès. No m'ho tingueu en compte. La culpa de tot, com sempre, dels gin tònics d'havent sopat.