diumenge, 10 de febrer del 2013

VE AL MÉDICO

Avui he anat a Firarebaixa i he comprat una samarreta molt xul·la. Quan he arribat a casa m'he adonat, amb horror, que no m'havien retirat la cosa de plàstic que pita si intentes robar la peça. Si fos una botiga gironina no hi hauria cap problema: qualsevol dia hi aniria i, presentant el tiquet de compra, explicaria la situació. Però a Firarebaixa hi ha botigues de tot arreu, i no em surt a compte anar gaire lluny perquè em retirin el dispositiu. De manera que he buscat a Internet com es treuen sense fer malbé la peça. Lògicament, hi he trobat moltíssima gent fent-se la mateixa pregunta que jo. Per estrany que sembli, resulta que és molt freqüent. Les respostes són molt variades, però totes igual de fosques i confuses, i inclouen perforadores i d'altres eines que no tinc. Alguns internautes suggereixen que ho intenti amb un iman de gran potència, com si tots en tinguéssim un a casa, enganxat a la porta de la nevera. Però les respostes que més m'emprenyen són les que et diuen que vagis a la botiga i demanis que et retirin el dispositiu. A veure, idiotes: si algú fa aquesta pregunta a Internet és perquè:

a) Ha comprat una peça robada/Ha robat una peça.
b) La botiga li cau massa lluny, o bé no té el tiquet, o el que sigui.

S'ha de ser molt burro per donar aquesta classe de consells. Ve a la tienda. La veritat, val més estar-se calladet. Amb els fòrums de medicaments passa alguna cosa semblant. Algú pregunta quina dosis de Tranxilium et pots prendre i algú altre li respon que això ho ha de dir un metge. De debò que no s'adonen que si algú pregunta això és perquè no vol veure un metge, o perquè no pot, o perquè no li dóna la gana? I amb els fòrums de medicina tres quarts del mateix: ja sé que un metge em dirà millor que ningú què he de fer amb el meu esguinç de turmell, però si ho pregunto a Internet és per alguna cosa, no? Colla de papanates.

La setmana vinent aniré a qualsevol supermercat a veure si em volen retirar la peça. Em sembla que la ballarem. Us mantindré informats.