dilluns, 4 de març del 2013

MIS MEDIAS MENTIRAS

Amb en Carlos ens vam conèixer fa uns quants anys a Lloret de Mar (ciutat que les males llengües diuen que m'ha servit d'inspiració a l'hora de crear Port Antic). La veritat és que recordo poc d'aquella nit. Érem en un bar heavy -sí, com els que surten a la novel·la-  i vam estar xerrant de vés a saber què. Durant una època vam anar coincidint gràcies a un amic comú. Poc després vaig saber que escrivia, tot i que mai vam parlar gaire de literatura, un tema tan recorrent entre gent que es dedica a ajuntar paraules que a vegades avorreix.

Doncs bé, el meu amic Carlos ha tingut la bondat de llegir el gat de Schrödinger i, encara millor, de fer-ne una ressenya. La podeu llegir al seu blog Mis medias mentiras. Tal com ell diu, va honorar-me amb la seva presència a la presentació de Manual de Supervivència, però desconeixia haver influït de cap manera en la seva vocació. Només puc dir que me n'alegro i que em sento molt afalagat. Moltíssimes gràcies, Carlos, i molta sort amb els teus propis projectes.

Us passo el link, per si no heu fet click sobre l'enllaç de dalt (a mi em passa sovint, sobretot quan llegeixo amb el tablet):

http://mismediasmentiras.blogspot.com.es/2013/03/el-gat-de-schrodinger-de-jordi-dausa.html