dimecres, 6 de juny del 2012

DISCULPES




Sí, ja ho sé: darrerament descuido força aquest blog. No és per manca de ganes ni d'idees (bé, d'idees tampoc vaig sobrat), sinó de temps. Tinc la sort de que darrerament em surten algunes col·laboracions que no puc deixar passar (a la Revista de Girona d'aquest mes, per exemple, hi ha un reportatge meu sobre les escoles d'adults, i properament en sortirà un sobre esports de contacte). Aquestes col·laboracions volen força feina i d'alguna banda he de treure les hores.

Sóc conscient que m'estic posant una soga al coll. Els blogs han de ser mitjans ràpids, immediats. Els textos han de sortir-te de dins, i has de publicar sovint. Si no, els lectors ben aviat perden l'interès. Al capdavall hi ha milers de blogs a la Xarxa, alguns d'excepcionalment bons. Sense comptar, és clar, amb l'amenaça dels microblogs.

A més de les col·laboracions tinc engegat un projecte que sembla que finalment arribarà a bon port. Aviat us en parlaré amb més detall. No cal dir que el projecte en qüestió em xucla els pocs minuts lliures que em queden. Quina època més estranya que ens ha tocat viure, on el temps en el nostre enemic!