dimarts, 26 de juny del 2012

EUROVEGAS




Doncs jo sí que hi estic a favor, i encara més si els arguments que fan servir els contraris són que el joc és moralment inacceptable i que serà un niu de prostitutes i de drogoaddictes. Semblen els avisos que una iaia de poble dóna al seu nét el primer dia que surt de festa. Nen, vés amb compte que no et posin res a la beguda. No pugis al cotxe de cap desconegut. Vigila amb les bagasses, que t'ho prendran tot.

Les nostres carreteres són plenes de putes de a vint euros el complet. Pel que fa a la droga, només cal sortir un dissabte a la nit i fer una volta pels lavabos d'una discoteca de moda, o no tan de moda. Finalment, no sé si el joc és moral o no, però prohibir-lo és restringir la llibertat de l'individuu, i això sí que és inmoral. Em pregunto si es tracta d'ingenuïtat autèntica o d'arguments neopuritans, emprats, curiosament, pels ultraconservadors i per l'extrema esquerra.

Un altre argument és que Catalunya ha d'apostar per la investigació. Aquí hi estic plenament d'acord, però penso en molts coneguts meus, que no són físics, ni biòlegs, ni metges, ni res de res. Mirant-ho fredament, jo tampoc sóc gaire res, des d'un punt de vista de progrés i desenvolupament. No que crec que molta gent sàpiga fer una ressonància magnètica, però em veig en cor de trobar un munt de crupiers i coctelers de puta mare.