dimecres, 24 de novembre del 2010

FE D'ERRATES i ABLUCIONES

El director del programa Hora L (Cadena Ser, Girona) és en Màxim Castillo, no pas en Jordi Coromines. Des d'aquí li agraeixo l'amabilitat que ha tingut per entrevistar-me al seu programa. Avui he pogut sentir l'entrevista (m'ha alegrat comprovar que la veu no m'ha sonat tan ridícula com altres vegades) però no he estat capaç de penjar-la aquí. Espero aconseguir-ho properament.
No m'agrada parlar de llibres (a banda del meu, és clar) però un blog que es diu Tardes de Birres no pot passar per alt "Abluciones", una petita joia de Patrick de Witt. Diuen que és el nou Bukowsky. El temps ho dirà. Sigui com sigui, és terriblement divertit, i més d'una nit he despertat a la meva xicota de tant riure. Això sí: estómacs sensibles, absteniu-vos-en.