diumenge, 25 de setembre del 2011

COSES QUE EM FAN FELIÇ

Aquest matí conduïa i he sentit un d'aquells programes de ràdio que fan els diumenges al matí. Una mena de psicòleg explicava a la locutora  un truc per ser feliç. La primera part consistia en escriure una llista de coses que ens fan sentir bé. Com que era hora de fer un tallat m'he deturat en un bar de carretera i he demanat paper i boli a la cambrera. M'ha sortit aquesta llista. L'ordre és completament aleatori:

- Anar a un bar on no he estat mai, fotre'm un parell de tallats i llegir o escriure.
- Que els meus escriptors preferits treguin llibres nous.
- Veure Game of Thrones, Spartacus, Misfits, Californication i Nurse Jackie.
- El primer dia de vacances que, com tothom sap, és el millor dia de vacances.
- Anar al gimnàs i sortir sentint-me bé, sense que m'hagin trencat la cara.
- Que algú em digui que li ha agradat la meva novel·la, o algun conte meu, o que llegeix aquest blog.
- Rebre mails de desconeguts dient lo del punt anterior.
- Fer una escapada a Alacant.
- Fer un Ryanair, quan encara n'hi havia a Girona, i escapar-nos amb la meva dona, quan encara no estava embarassada.
- Els sopars de vins i formatges. Darrerament només són de formatges (bé, en realitat jo sí que bec vi, però no és el mateix).
- Els còmics i les pel·lícules de superherois.
- Comprar una cosa xul·la, que funcioni i que duri més de dos anys.
- Els gadgets tecnològics inútils i els matins de dissabte plujosos.
- Els dilluns a la tarda, quan s'acaba el dia i t'adones que no ha estat tan dur, i que tu pots amb això i més.