dijous, 16 de setembre del 2010

EL PRESIDENT AL TEU IPHONE

M'agradaria tenir un iphone per poder-me descarregar l'aplicació El President al teu mòbil. Res em faria més feliç que tenir el rostre somrient de Montilla de fons de pantalla. A més d'alegrar-nos el dia, l'aplicació té moltes funcions, totes elles de gran utilitat: podem conèixer la infància del President, la seva arribada a Catalunya. l'època que va fer d'alcalde de Cornellà etc. Però la cosa no s'acaba aquí: gràcies a aquest prodigi de les telecomunicacions podrem conèixer el seu equip de campanya,les notícies relacionades amb al seva persona... I, per si  fos poc, ens dóna la possibilitat de votar els fets (i no les paraules) que ens hagin agradat més.
Veient aquest potent còctel de política, tecnologia i entreteniment, em pregunto com m'ho he fet fins ara per viure sense. D'altra banda, penso que tenir un polític a la butxaca també pot ser perillós: fa poc em va retallar un cinc per cent del meu sou sense ser funcionari i sense gaudir de cap dels seus privilegis. Només faltaria que també se'm quedessin la resta.

P.S.: a la foto, una altra mostra de l'enginy dels publicistes del PSC.