dimecres, 8 de setembre del 2010

PUTEROS

Ahir vaig saber que TV3 emetrà la segona temporada d'"Infidels". Aprofitant l'avinentesa us penjo un fragment d'un post que vaig escriure l'any passat.
Puteros: Aquest és el títol de la nova sèrie que tinc pensada. Quan tingui una estona començaré a escriure el guió. Grosso modo, anirà d'una colla de cinc amics que, per ser fidels a sí mateixos, seran infidels a les seves dones i s'enrotllaran amb tot bitxo vivent. He d'acabar d'arrodonir els personatges, però ja tinc alguns punt força clars. Per exemple, n'hi haurà un que el dia de la seva boda es follarà a la dama d'honor, que resultarà ser una mena d'amor d'adolescència. Un altre es tirarà a la veïna, que serà una erasmus sueca. Tinc una escena pensada: mentre se la folla a l'escala, la seva dona estarà cuinant o fregant, el que tingui un efecte més dramàtic. També hi haurà un monitor d'spinning que es follarà a les noies de seves classes i després les abandonarà com si fossin mocadors, acompanyant-ho sempre amb tota classe de comentaris pujats de to.  De tant en tant es trobaran en un bar i, tot fent gin tònics, parlaran de lo putes que són totes i de lo fidels que ells són a si mateixos. En definitiva, seran un grup d'homes que han decidit viure la seva vida, i que han pensat que la millor manera de fer-ho era posar les banyes a les seves dones i follar-se fins i tot a l'apuntador. En aquest cas, a l'apuntadora.

És una bona idea: estic segur que la crítica progressista l'alabarà i dirà que és atrevida, intensa, fresca. A les entrevistes jo, que duré ulleres fosques i gesticularé molt, insistiré en l'adjectiu "diferent". Ja imagino els titulars: "Nou format de ficció" i a sota, en lletres petites "un altre èxit del guionista Jordi Dausà".

L'única pega que hi veig és aquesta nova sèrie que han estrenat TV3, Infidels. Una mena de Mujeres Desesperadas a la catalana. Segons em van dir ahir, alguns dels meus personatges recorden massa a les protagonistes....