dimarts, 18 de gener del 2011

TWITTER and more

Després de la meva  incursió fallida al MySpace, que em va recordar les festes que anava quan era un adolescent freak i on ningú no em feia cas, he decidit intentar-ho amb el Twitter. Sóc un home de Facebook però ara, que encara sóc jove, no vull tancar portes a noves experiències.
Ahir em vaig donar d'alta. Va ser un procés encara més ràpid i fàcil que amb el Facebook, però a aquest pas li seguia un de més feixuc: buscar gent a qui seguir (dit així sembla ben ridícul, la veritat). He de confessar que encara no entenc del tot quins avantatges té l'un respecte l'altre, si és que hi són.

Canviant de tema: la meva amiga Marta Rojals acaba de publicar el llibre Primavera, Estiu etc. (la Magrana). En parlaré quan l'acabi, però la veritat és que fa molt bona pinta. Mentre que jo sóc bàsicament un story teller que intenta no fer gaires faltes d'ortografia ni utilitzar estructures inventades o traduïdes literalment d'altres llengües, la Marta coneix el llenguatge de manera íntima. El seu text (pel poc que he pogut llegir) és madur, com si portés tota la vida fent novel·les, mentre que el meu sembla escrit per un adolescent amb un col·locon de pegament.

I acabem: ahir vaig rebre un mail d'un lector de Barcelona a qui no conec (i que aprofito ara per agrair-li que em llegeixi a diari) preguntat-me on aconseguir Manual de Supervivència. Em sembla que ja ho vaig comentar fa poc: a BCN hi ha hagut certs problemes de distribució (pel que sembla, i per desgràcia, ben normals). A la llibreria Catalonia el tenen. A la Proa, també. Tampoc hauria d'haver-hi problemes a la Laie o a la Bertrand. Més enllà d'aquí ho desconec. A Girona, en canvi, es pot trobar fàcilment a les llibreries de sempre. Barcelonins i barcelonines, us necessito: sortiu al carrer i compreu-lo!