diumenge, 23 de maig del 2010

JA TINC ELS LLIBRES

Aquesta setmana m'han arribat els exemplars de les novel·letes. S'ho han currat i l'edició està feta amb molta cura. Espero que la distribució i les ventes també vagin molt bé. Properament penjaré fotos de les portades i faré un copy paste de les contraportades amb el corresponent resum.

Els Fak Eh està basada en una història real que vaig aprendre quan estudiava Antropologia Humana. Una tribu apareix de cop, està al punt de mira de tots els mitjans de comunicació del món i desapareix amb la mateixa velocitat. L'altra, La Caixa de Joies, és una història d'intriga i traïcions ambientada en un barri xunguillo.

He publicat contes a una dotzena llarga de volums recopilatoris amb d'altres autors, a banda de revistes i algun encàrrec, però aquestes són les primeres novel·les que m'han publicat. És un començament. Com ja vaig dir, no van destinades a un lector asídu, sinó a gent que està aprenent català. Fins ara només podien llegir en Teo va a la platja o les aventures del Capità Calçotets (amb tots els meus respectes cap a en Teo i cap al Capità Calçotetes). Amb la col·lecció Veus -on hi ha els dos volums entre d'altres - tindran una opció especialment pensada i adaptada per a ells.

Tinc un altre projecte en marxa, un que potser és massa ambiciós. Com a tal, serà molt més difícil que em surti bé. De moment només em queda posar-m'hi de valent. Però no pas avui: som diumenge i tinc un capítol de Lost per veure.