dijous, 8 de gener del 2015

JE SUIS CHARLIE (el triomf dels bàrbars)

Després de l'atemptat de França vaig fer com molta gent, i vaig entrar a Twiter a desfogar-me. Més o menys tothom estava com jo, però vaig fer una juguesca amb mi mateix: a veure quan trigava a trobar la primera persona que relativitzés la massacre, disculpés els islamistes o bé carregués contra americans i cristians.

La veritat és que no esperava trobar-lo tan de pressa. Un tal Joan Queralt, que deia que abans d'atacar l'islamisme ens havíem de treure del damunt la caspa eclesial autòctona. Vaig rebatre'l i l'home em va bloquejar de manera fulminant, engegant-me amb molt males maneres. Després vaig saber que en Queralt és catedràtic de dret a la UB. Si voleu seguir les seves fantàstiques  intervencions  -francament, em pensava que els catedràtics tenien més nivell- podeu fer-ho aquí. També n'hi havia d'altres, esclar, però suposo que la majoria són fakes. Si no, pobres de nosaltres.

Enlace permanente de imagen incrustada


L'affaire que alguns occidentals tenen amb l'islamisme radical és com l'aventura que té la nena de casa bona amb el pinxo de barriada. I mentre que ella ho fa per escandalitzar a la tieta Concepció i a la iaia, i per fer emprenyar i provocar els pares, els pro-islamistes es revolten contra el seu progenitor cultural -que no espiritual- que és el cristianisme. Com el quissoflauta que tenia de veí, que anava pel món amb gel·laba, xapurrejava l'àrab i deia que les dones musulmanes eren progressistes perquè sota el burka anaven maquillades com autèntiques femmes fatales. Quin tros d'imbècil, el meu veí.

Per cert, gran frase la de Dawkins, ateu militant. Ho sintetitza tot pefectament:

No, all religions are NOT equally violent. Some have never been violent, some gave it up centuries ago. One religion conspicuously didn’t.

La idea d'una ploma més poderosa que una espasa és romàntica i poderosa. Però desgraciadament és falsa. No ens enganyem: els bàrbars han guanyat aquesta batalla. Algú va dir a Twitter: Llibertat 0 - Terror 12. Aquest algú té tota la raó del món. No fem com els polítics, que guanyen fins i tot quan perden. En realitat, podem fer una única cosa contra el mal. Aquesta cosa mai no el derrotarà, però com a mínim s'adonaran que no caurem tan fàcilment. 

I aquesta cosa és dir:



View image on Twitter