dimarts, 27 de març del 2012

COSES BONES

Com que sempre m'acusen de ser un tipus negatiu avui escriuré un post amb tot de coses que m'agraden. Us aviso que serà molt personal. Potser tindreu alguna cosa millor a fer que llegir-lo. O potser no.

M'agrada:

- La traducció en català de les novel·les de Joc de Trons, que demostra una vegada més que la nostra llengua és rica i versàtil.
- La sèrie Breaking Bad, i tenir col·legues que et coneguin els gustos i sàpiguen què recomanar-te.
- El tablet que em van regalar en Lluc i la meva dona.
- Que en Lluc em deixi dormir a les nits.
- Tenir millor el turmell fins al punt de poder recomençar els entrenaments (això sí, en mode light).
- La gent rara que trobes pel món i les històries absurdes que t'expliquen.
- Que un dels meus escriptors prefererits segueixi traient llibres després de mort.
- Que els sindicats, que sempre s'han mostrat contraris a l'escola concertada, ara enviïn correus electrònics anomenant-nos "companys i companyes" i demanant-nos suport.
- Les idees que tenen vida pròpia, i que abans que te n'hagis adonat ja s'han convertit en un post.
- Que em diguin que s'ho han passat tan bé amb Manual de Superivència (o amb algun conte) que l'han acabat en un obrir i tancar d'ulls.
- L'índex de visites segons el Blogger (no tant segons el Google Analytics).
- Menjar un kebab xungo o una pizza el diumenge al vespre
- Fer un sopar + gin tònics i no tenir ressaca l'endemà.
- Que hagis aconseguit arribar fins aquí. I que tornis aviat a llegir aquest blog.