dimarts, 17 de setembre del 2013

UNDER ATTACK!

Ahir vaig penjar un escrit sobre DJ Pastis i DJ Buenri a arrel d'un reportatge de Cuatro o d'algun altre canal similar -a vegades em costa veure la diferència entre uns i altres-. I, per primera vegada a la història del Tardes de Birres, he hagut de retirar-lo. Us explico perquè:

Aquesta tarda -dimarts- el blog ha rebut prop de cinc-centes visites i una vintena de comentaris (imagino que tots provenien d'un mateix fòrum on algú hi ha penjat el link). La majoria es desqualificaven a si mateixos -tota classe d'insults i amenaces que tinc ben emmagatzemades for a rainy day-. Per trist que pugui resultar, molts d'aquests comentaris de makinorros -o hardcore, o bakalas, o com es diguin avui en dia-  em donaven totalment la raó. D'altres lectors, menys agressius, demostraven no saber què és la ironia. Lògicament no m'he plantejat respondre tants missatges (molts eren simples "Hijodeputa te voy a romper la cara cabrón", o bé "Eres un mascao" o "aí te mueras" (sic) . Per tant, eren difícils de rebatre. Alguns makinorros deien que era un freak (tenien raó) i d'altres que mai havia sortit de casa meva (aquests s'equivocaven). També hi havia qui es burlava de la meva incultura makinera (amb tota la raó del món: a l'article jo mateix feia broma sobre la meva ignorància. Per això més amunt deia allò de la ironia...).

Però hi havia una minoria de lectors -la majoria DJs, els únics que s'han atrevit a donar la cara amb noms i cognoms- que sí, que han formulat rèpliques amb cara i ulls i amb un respecte que, és cert, jo no havia demostrat. Dos d'ells s'han mostrat alarmats perquè, segons la interpretació que ells han fet, el meu post desitjava desgràcies a DJ Pastis i DJ Buenri. Com que en el fons em considero un bon paio i de cap manera desitjo mal a ningú, de seguida he retirat l'article. En el fons els dos discjòqueis no em cauen malament, de manera que no tinc cap motiu particular per desitjar-los cap desventura (per bé que, repeteixo, el meu article de cap manera anava per aquí). Si els aludits s'han sentit ofesos presento les meves disculpes.

Avui he estat a punt d'eliminar la possibilitat de comentar els posts. Més d'un i més de dos amics meus m'ho han suggerit alguna vegada -de fet, molts blogaires no permeten la interacció amb els lectors- . El Tardes de Birres no és un blog especialment pensat per debatre temes, però penso que si algun lector vol fer una aportació puntual  sempre és benvinguda. Fins i tot les crítiques negatives (especialment les crítiques negatives, mentre no vagin acompanyades d'amenaces de mort, insults i tota la pesca) són benvingudes.

Res més a dir, ha estat un plaer tenir-vos al Tardes de Birres.