dimecres, 22 de febrer del 2012

NEW LOOK

Aquest dies estic fent proves amb el blog per donar-li un new look. El disseny, la informàtica i jo no som els millors amics del món, de manera que vaig fent a poc a poc. Com podeu veure, i seguint alguns consells que  m'heu donat, he tret la gerra de cervesa del fons. La veritat, a mi també em cansava. Això sí, he mantingut el color de civada. Crec que ara es pot llegir millor el text, que al capdavall és el que importa, com a mínim en un blog com aquest.
Com a la vida real, res és definitiu. Seguiré agraint (i, com podeu veure, fent cas) totes les suggerències i idees. De moment, mentre acabo de retocar-ho tot, em conformaré publicant posts absurds i buits de contingut, com aquest que esteu llegint ara mateix. I, com sempre, aprofito per agrair les vostres visites i, especialment, els vostres comentaris.